هزینه پیمانکار نما به چه مواردی بستگی دارد؟

اجرای نمای مسکونی صفر تا صد . پیمانکار نما
اجرای نمای مسکونی صفر تا صد
مرداد ۲۹, ۱۳۹۹
پیمانکار نما . اجرای نمای سرامیک مناسب چه مناطقی است؟ . اجرای نما
اجرای نمای سرامیک مناسب چه مناطقی است؟
شهریور ۱, ۱۳۹۹

هزینه پیمانکار نما به چه مواردی بستگی دارد؟ نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش های آن است، یک پیمانکار نما صرف هزینه برای نماکاری ساختمان میتواند تاثیر زیادی بر جذابیت ظاهری و همچنین ارزش مادی آن شود. طراحی نمای ساختمان بسیار تخصصی است، و در صورت سپردن کار به افرادی که مهارت تخصصی لازم برای طراحی را ندارند باعث میشود، نه تنها ظاهر ساختمان شما بهبود پیدا نکند بلکه نتیجه معکوس هم داشته باشد. با توجه به مواردی که پیمانکار نما در اجرای نما باید رعایت کند هزینه هایی را باید صرف کند .در این مقاله قصد داریم تا برای شما توضیح دهیم هزینه پیمانکار نما به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت پیمانکاری نما صفر تا صد

هزینه پیمانکار به موارد مختلفی بستگی دارد. قیمت هر محصول یا خدمات از مهمترین مواردی است که بسیار مورد توجه عموم مردم قرار میگیرد. قیمت اجرای نمای ساختمان هم از این مسئله مستثنی نیست. در تعیین قیمت نمای ساختمان موارد زیادی تاثیردارد. همچنین هزینه پیمانکار نما به مواردی مانند: متراژ کار، موقعیت پروژه، سبک نما، دستمزد کارگران و متریال مورد نیاز برای اجرای نما و همچنین میزان ساعاتی که باید روی پروژه کار شود بستگی دارد.قیمت نمای ساختمان توسط پیمانکار نما برای هر یک از بخش ها به صورت جداگانه و شفاف برای صاحب ملک اعلام می شود .

به طور کلی باید گفت نمیتوان یک تعرفه ثابت برای اجرای نما در نظر گرفت و حتما نیاز است محل پروژه توسط کارشناسان مربوطه بررسی شود و پس از انتخاب سبک مورد نظر کارفرما، قیمت تعیین شود.

هزینه پیمانکار نما

هزینه پیمانکار نما

عوامل تاثیر گذار در هزینه پیمانکار نما

وقتی شما صفر تا صد اجرای نمای ساختمان خود را بر عهده پیمانکار نما می گذارید و با ان قراداد می بندید پیمانکار نما طبق بودجه شما بهترین گزینه ها برای اجرای نمای ساختمان شما را انتخاب می کند. حال در این بین عواملی می باشد که در هزینه مصرفی پیمانکار نما تاثیر گذار می باشد که در قسمت زیر به آن اشاره می کنیم:

متراژ کار : یک پیمانکار نما با توجه به متراژ کار باید مصالح مورد نیاز اماده کند و دستمزد کارگران را بپردازد . پس هرچه متراژ بیشتر باشد و قیمت مصالح مصرفی بالاتر باشد هزینه پیمانکار نما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

موقعیت پروژه : مو.قعیت جغرافیایی یک بنا در اجرای نمای بسیار تاثیر گذار می باشد. زیرا قرار گرفتن یک بنا در جنوب شهر و اجرای نما آن نیاز به هزینه زیاد و استفاده از متریال های لوکس ندارد و هزینه پیمانکار نما کاهش می یابد و بالعکس اگر ساختمانی در شمالی ترین نقطه شهر قرار گرفته باشد طراحی نما و اجرای نمای آن و متریال های مصرفی آن باید لوکس باشد که به همین نسبت هزینه مصرفی پیمانکار نما افزایش پیدا می کند.

سبک نما : یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه پیمانکار نما سبک نمایی می باشد که شما انتخاب می کنید. زیرا سبک رومی با سنگ قیمتش با سبک سنتی با آجر نسوز متفاوت می باشد.

دستمزد کارگران : از عوامل تاثیر گذار در هزینه پیمانکار نما می توان دستمزد کارگران را نام برد. با توجه به متراژ بنا و متریال مصرفی پیمانکار نما موظف به استخدام کارگرانی می باشد هرچه این متراژ بیشتر باشد کارگران بیشتری نیاز است. برخی از کارگران بصورت کنتراتی دتمزد دریافت می کنند و برخی روزانه و برخی نیز ساعتی و هرچه این افراد در کار خود خبره تر باشند دستمزد بیشتری را دریافت می کنند.

متریال مورد نیاز برای اجرای نما : یکی ار عوامل مهم که در هزینه پیمانکار نما تالثیر گذار می باشد متریال مورد نیاز برای اجرای نما می باشد که با انتخاب متریال های نوین و گران قیمت این هزینه افزایش پیدا می کنند. البته پیمانکاران نما سعی می کنند با کم ترین هزینه بهترین نما را با باکیفیت ترین متریال ها برای اجرای نما استفاده کنند. بطور مثال هزینه مصرفی برای خرید سنگ مرمر با فایبر سمنت برد متفاوت می باشد.

میزان ساعات کار شده بر روی پروژه : پیمانکار نما با بازدید ساختمان بررسی می کند که چند روزکاری برای اجرای نمای ساختمان و طراحی آن وقت نیاز است و با توجه به آن هزینه دریافتی را به صاحب ملک می گوید. یک پیمانکار نما با بررسی های خود می تواند هزینه های اجرای نما را به بهترین شیوه مدیریت کند.

هزینه پیمانکار نما

هزینه پیمانکار نما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.