هفت رنگ
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ورق های کامپوزیت نماهای داخلی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶

استیل ضد رنگ

استقامت در برابر خوردگی ، عدم نیاز به نگهداری ، درخششی آینه مانند ،ورقهای استیل را به یک محصول ایده آل برای استفاده در بسیاری از صنایع تبدیل کرده است . بیش از صد و پنجاه نمونه  از استینلس استیل وجود داردکه پانزده نمونه از آن بسیار کاربرد دارد ،از نوع  آلیاژ این ورق محصولاتی نظیر کویل ، ورق ، صفحات صاف ، سیمو لوله تولید می شوند که کاربرد فراوانی در تجهیزات ساختمانی پزشکی و صنایع و نیز اتومبیل سازی و صنعت هوا فضا کاربرد فراوانی دارد. به دلیل ویژگیهای آنتی باکتریال و دوام در برابر خوردگی مخزنهای مورد استفاده جهت حمل مواد خوراکی نیز از جنس استینلس استیل می باشد. تمیز شدن و استرلیزه شدن توسط بخار وعدم نیاز به رنگ و دیگر روکش های خارجی ،استینلس استیل را به یک متریال ایده آل در صنعت لوازم آشپزخانه تبدیل کرده است.آلیاژ ۳۱۶ ال این متریال در جواهر سازی به دلیل عدم اکسیده شدن و یا تغییر رنگ کاربرد فراوانی دارد.

ورقهای کامپوزیت استینلس استیل پرمیوم باند یک ساختار ساندویچ پنل  وار بعد ازسیستم رایج کامپوزیت حرارتی می باشد، که پوسته استینلس استیل به عنوان لایه خارجی ورق و یک پوسته آلومینیوم در لایه زیرین ورق و پلی اتیلن با چگالی بسیار پایین به عنوان هسته مرکزی تشکیل دهنده این ساختار می باشند .

این نوع از ورقهای کامپوزیت با بهره گیری از ویژگیهایی مانند استقامت در برابر فرسایش ، عدم استفاده از روکشهای محافظ رنگ و نیز ترکیب خوب مکانیکی و همچنین غالب شدن در نقایص و کاستی هایی نظیر سختی استیل و نیز هزینه بالای آن ، ورق کامپوزیت استینلس استیل را تبدیل به یک متریال کاربردی در صنعت ساختمان نموده است .

این محصول تمامی مشخصات ورقهای کامپوزیت آلومینیومی از جمله سبکی وزن ، سطحی کاملا صاف ، نصب سریع و شکل پذیری آسان به علاوه زیبایی و مقاومت استیل را دارا می باشد. روشهای آماده سازی و نصب ورقهای کامپوزیت استینلس استیل همانند ورقهای کامپوزیت آلومینیومی می باشد .

کاربردها:

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهای پنجره ها ، سر در فروشگاهها ، فریم ها و درب منازل ، ستون ها ، غرفه و استندهای نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی…

 

 

جهت مشاهده کالر چارت ها اینجا را کلیک نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.