ورق های U.V ( سنگ مصنوعی )
ورق های U.V ( سنگ مصنوعی )
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
تیتانیوم
تیتانیوم
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶

ورق های کامپوزیت ضد حریق RF ورقهای کامپوزیت  Fire Resistance  (ضد حریق) پرمیوم باند محصولی جدیدی است که لایه میانی آن با  هسته معدنی غیر قابل اشتعال ترکیب شده است. این ورق ها از استقامت حریق بسیار بالایی برخوردار هستند که توسط تست حریق   BS 476-7:1997مورد تایید قرار گرفته اند و موفق به اخذ استاندارد از موسسه IQS  انگلستان در تاریخ ۲۹ / ۱۲ / ۲۰۱۳ به شماره ثبت IQS501048 گردیده اند.

این محصول از نوع متریال سازگار با محیط زیست تولید می شود که استقامت بسیار بالایی را در برابر حرارت آتش از خود نشان می دهد و در زمان حادثه آتش سوزی کمترین میزان گاز را در حین شعله ور شدن تولید می کند .

کارخانه پرمیوم باند یکی از کارخانجات  پیشرو در زمینه برنامه ریزی ، مهندسی و تولید نماهای معماری و ارائه راه حل هایی جهت تمام دکوراسیون های طراحی شده داخلی و نماهای معماری فلزی می باشد از این رو انقلابی نوین در صنعت ورق های کامپوزیت FR  ایجاد نموده و ورقهای  FR  با پوشش و ویژگی های NANO/SHINING /HIGH GLOSS (دفع گرد و غبار و رطوبت ، درخشندگی و براقیت فوق العاده)-  D-PE (دابل پلی استر )-SPECIAL (طرح های خاص ازجمله آینه ای ها ،سنگ ، چوب.و..) به بازار ارائه کرده است.

با عنایت به این که بازار ساختمان در ایران نیاز به کالاهایی با خصوصیات خاص و جواب دهی به نیاز و خیال پردازی معماران علاوه بر ایجاد طرح های شگفت انگیز و سبک سازی ساختمان ها ، امنیت بیشتر جهت ساکنین داخل ساختمان را دارد ، ورق های کامپوزیت پرمیوم باند تا حد بسیار زیادی این رویاها را به واقعیت تبدیل کرده است چرا که در مقایسه با برندهای مطرح جهان بویژه به دلیل ترکیب ویژگی های NANO/SHINING /HIGH GLOSS با خصوصیت ضد حریق FR ،گامی بلندتر در صنعت ورقهای کامپوزیت FR  برداشته است.

با توجه به این اصل که دود ناشی از حریق در فضای ساختمان موجب آسیب به ساکنین می شود ، نیاز استفاده از ورق های ضد حریق را بیش از پیش حائز اهمیت  جلوه می نماید . پروژهایی نظیر نمای داخلی سازمان مترو تبریز ، سد کارون ۴ ، ساختمان آسمان ۲ مشهد ، برج الیزه مشهد ، مترو مشهد وبانک ملت مرکزی بوشهر و …… از جمله مکانهایی هستند که به این مهم توجه وافری داشته اند.

ورق های کامپوزیت ضد حریق

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهای پنجره ها ، سر در فروشگاهها ، فریم ها و درب منازل ، ستون ها ، غرفه و استندهای نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی…..

 

بازدید امروز این صفحه : ۶

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.