اجرای نمای مسکونی صفر تا صد

روش مقاوم سازی سنگ در اجرای نما
روش مقاوم سازی سنگ در اجرای نما
مرداد ۲۸, ۱۳۹۹
هزینه پیمانکار نما
هزینه پیمانکار نما به چه مواردی بستگی دارد؟
مرداد ۳۰, ۱۳۹۹

اجرای نمای مسکونی صفر تا صد: امروزه با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در اجرا و طراحی نما با کمک نرم افزار های کامپیوتری ، کیفیت و سرعت انجام کار ها با دقت بالاتری توسط پیمانکار نما انجام می شود. از پیمانکاران نما که در این خدمات فعالیت های متعدد دارد و زیر ساخت ها و ابزار های لازم را برای انجام اجرا و طراحی نما را دارد می توان برای اجرای نمای مسکونی صفر تا صد کمک بگیرید. پیمانکار نما در حوزه های مختلف خدمات عمرانی فعالیت های خود را از صدور پروانه ساختمانی، تخریب ، گودبرداری و خاکبردار گرفته تا اجرا و طراحی نمای ساختمان ، نازک کاری و طراحی ، ساخت و اجرای سازه ال اس اف را انجام می دهند. در این مقاله به اجرای نمای مسکونی صفر تا صد می پردازیم.

اجرای نمای مسکونی صفر تا صد

نمای سطوح بیرونی ساختمان حاصل تجربه و ایده پردازی معماران می باشد که توسط متد و تکنیک های متعدد روز دنیا ، بر اساس متریال های مختلف توسط پیمانکار نما اجرا و پیاده سازی می شوند. اجرای نمای مسکونی صفر تا صد خود را به پیمانکاران نما حرفه ای بسپارید. یک پیمانکار نما برای اجرای نما باید مراحل زیر را انجام دهد:

از مهم ترین کارها  که پیمانکار نما پس از گرفتن مجوز ساخت  انجام می دهد، تهیه نقشه برای طراحی نمای ساختمان است. در صنعت و حوزه ی ساختمان سازی به سطوح بیرونی ساختمان ها نما می گویند که اجرا و طراحی نمای ساختمان می تواند به عنوان یک عنصر تاثیر گذار در ذهن مخاطب باشد و باعث بیشتر دیده شدن ساختمان ها می شود. یعنی طراحی نمای علاوه بر زیبایی ساختمان ، می تواند بر زیبایی شهر تاثیر گذار باشد. پس باید یک نقشه برای طراحی آن در نظر گرفت که از همه جوانب رعایت شده باشد. طراحی نما و نماسازی ساختمان را میتوان از مهم ترین بخش های ساخت و ساز یک ساختمان به شمار آورد چرا که این موضوع باعث زیبایی ساختمان می شود و همچنین با دکوراسیون داخل نیز هماهنگی لازم را ایجاد می کند. ولیکن نکته ای که باید در نظر داشت این می باشد که نماسازی و طراحی نما صرفا برای زیباسازی سطوح بیرونی ساختمان ها استفاده نمی شود بلکه برای مقاوم سازی آن ها نیز به کار برده می شود .

پیمانکار نما . اجرای نمای مسکونی صفر تا صد

اجرای نمای مسکونی صفر تا صد

پارامترهایی که یک پیمانکار نما باید برای اجرای نمای ساختمان به آن توجه کند:

پیمانکار نما می داند اجرای نماها باید بر اساس مجموعه قوانین و استاندارهای و قواعد خاص انجام شود چرا که این نما و طراحی باید با توجه به اقلیم منطقه ای، هویت تاریخی و قوانین و مقررات شهرداری انجام و پیاده سازی شود. نمای کلاسیک ، نمای مدرن، نمای مینیمال، نمای بومی انواع طراحی نما می باشد.

  • توجه به بهینه سازی مصرف انرژی
  • بهره گیری از بهترین و معتبرترین الگوهای یک جامعه
  • رعایت اصول معماری و استاندارهای مرتبط با هر منطقه
  • توجه به هزینه اجرای نمای ساختمان ها و طراحی نماها
  • تطبیق طراحی نمای ساختمان با بافت شهری و منطقه ی مورد نظر
  • اجرا و طراحی نمای ساختمان با استفاده از تکنیک ها و متدهای روز دنیا

خدمات طراحی نمای ساختمان شامل چه مواردی میشود؟

  • طراحی نمای محوطه ، آبنما ، استخر
  • طراحی و ساخت انواع ماکت های حرفه ای
  • تهیه نقشه برای ساختمان های قدیمی
  • فاقد نقشه طراحی نمای ساختمان به صورت کلاسیک و مدرن
  • طراحی نقشه نمای آپارتمان های مسکونی تک واحد ، دو واحد و …
  • مشاوره در زمینه طراحی ، اجرا و مدیریت پیمانطراحی نقشه خانه های ویلایی و چند طبقه
پیمانکار نما . اجرای نمای مسکونی صفر تا صد . اجرای نما

اجرای نمای مسکونی صفر تا صد

اهمیت اجرای نماهای ساختمانی

سطوح بیرونی ساختمان از موارد اصلی بصری یک سازه محسوب می شود و نقش مهمی را در بالا بردن ارزش و سرمایه گذاری ساختمان ها دارد. در صورتی که  یک پیمانکار نما در اجرای نمای ساختمان به دیگر نماهای اطراف آن توجهی نکند باعث ناهماهنگی و اختلال در زیبایی فضا و بافت شهری می شود. طراحی و بافت هر ساختمان در استان های مختلف متفاوت است. همچنین طراحی و اجرای نمای ساختمان در هر نقطه با نقطه ی دیگر متفاوت است.

تفاوت اجرای نما در گذشته و حال

در گذشته در کشور ما  پیمانکاران نما از نماهای آجری و شیشه ای استفاده می کرده اند و امروزه جای خود را به طراحی نمادهای رومی و هخامنشی داده است که چنین سبک هایی که مجددا مرسوم شده است و به نوعی به گذشته رو آورده است . اگر قصد تغییرات و بازسازی خانه های کلنگی ساختمان ها  را دارید ، ابتدا برای طراحی نما و اجرای نمای ساختمان به پیمانکار نما خبره مراجعه فرمایید. یک پیمانکار نما در تلاش است تا با صرفه جویی در وقت و پرداخت کمترین هزینه ها برای شما ، با توجه به بودجه کارفرما و اعزام نیروهای خود در اسرع وقت و سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر ، تمام خدمات طراحی و اجرای نما را از صفر تا صد برای شما با بالاترین کیفیت انجام دهد.

نکته ی مهمی که باید در اجرای نماهای ساختمان رعایت شود

یک پیمانکار نما بهتر است برای اجرای نمای ساختمان ها، متریالی با وزن مناسب و جنس مرغوب به کار برده شود. استفاده از موادی با وزن سنگین سبب ضعیف شدن ساختمان ، بالا بردن هزینه های ساخت و در نتیجه عدم مقاومت و مقاوت پایین آن در برابر بلایای طبیعی همچون زلزله می شود. یکی از مهمترین گزینه ها در اجرای نمای ساختمان ضد حریق بودن آن و مقاومت در برابر شعله و حرارت می باشد که در حال حاضر اجرای نمای کامپوزیت و نمای ترموود با به کار گیری از بهترین متریال در ساخت آن ها ، دارای این خواص می باشند و باعث مقاومت ساختمان در برابر این بلایا و حوادث می باشد.

بهترین مصالح برای نماسازی ساختمان مسکونی کدام است؟

اصولا پیمانکار نما توصیه می کند از مصالحی در نمای ساختمان مسکونی استفاده شود که در شهر یا استان مورد نظر، آن مصالح به وفور یافت شود و بسته به اقلیم منطقه مصالح نمای خود را انتخاب کنید.

معمول ترین متریال مصرفی در نماسازی ساختمان های مسکونی کدام است؟

به طور کل چندین سال است که نمای کامپوزیت و آجری به یکی از متداول ترین متریال های مصرفی در نماسازی ساختمان های مسکونی تبدیل گشته است.

پیمانکار نما . اجرای نمای مسکونی صفر تا صد

اجرای نمای مسکونی صفر تا صد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.