اجرای نما pvdf
پی وی دی اف
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
طرح های خاص
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶

پی وی دی اف نانو : ورق های کامپوزیت از دو لایه آلومینیوم که به دور یک هسته ترمو پلاستیک طی عملیات اکستروژن مداوم صورت می گیرد تشکیل شده است ، سطح آلومینیوم خارجی در این نوع ورقها علاوه بر روکش فلور کربن ، پی وی دی اف و کینار ۵۰۰ از روکش ماکرو یا نانو پوشانده شده و سطح لایه زیرین ورق توسط روکش رنگ محافظ ( کرومات و پلی استر ) جهت جلوگیری از خوردگی یا اکسیده شدن پوشش داده شده است ، شایان ذکر است این نسل جدید از تکنولوژی که از پروسه های شیمیایی و مکانیکی بهره برده است تولید ورق های کامپوزیت پرمیوم باند را به یک پروسه استثنایی در این مرحله از تکنولوژی تبدیل کرده چرا که علاوه بر دارا بودن کلیه ویژگیها و مزیتهای ورق های  P.V.D.F   معمولی خصیصه های بارز دیگری را از جمله عدم جذب گرد و غبار و پاکیزگی و شستشوی آسان ورق را به همراه دارد و موجب شده نسبت به برند های موجود در بازارهای جهانی خصوصیات متمایزی را ایجاد کند که علاوه بر صرفه جویی اقتصادی و سود آور، تحول شگرف در صنعت ورق های کامپوزیت آلومینیمی به وجود آورده است

کاربرد پی وی دی اف نانو

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهای پنجره ها ، سر در فروشگاهها ، فریم ها و درب منازل ، ستون ها ، غرفه و استندهای نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی…..

یکی از بزرگترین مشکلات مخصوصا در شهرهای بزرگ آلودگی هوا می باشد. از این رو چسبیدن ذرات گرد و غبار نمای ساختمان ها را کثیف و تیره می کند. پوشش نانو پی وی دی اف به خاطر خاصیت خود شویی(Self – Cleaning) تا حد زیادی این مشکل را رفع کرده است.

در این نوع ورق ها گرد و غبار کمتری جذب ورق شده و با ریختن آب و یا بارش باران ذرات تا حد زیادی پاک می شوند.

جهت مشاهده کالر چارت ها اینجا را کلیک نمایید.

اجرای نما با شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگار

شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگاربا ایجاد ساختاری منسجم، در بکارگیری تکنولوژی روز و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصین، مهندسین و اکیپ های اجرائی توانمند توانسته است دانش و تجربه ارزشمندی را در صنعت ساختمان بدست آورد.این مجموعه در جهت تسهیل ارائه خدمات به همکاران بخش ساختمان خدمات تکمیلی خود را در بخش های صنعتی از بهترین های هر مورد انتخاب کرده تا بتواند محصول نهایی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نماید،این شرکت با دارا بودن نمایندگی های انحصاری محصولات خارجی و همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات مورد تایید خصوصاً در نمای ساختمان با تکیه بر دانش فنی و مهندسی آمادگی خود را جهت همکاری با مجموعه خوب شما اعلام می دارد.

امید است با استفاده از متدهای روز،طرح ها و ایده های نوین بتوانیم گام موثری در راستای آبادانی کشورمان داشته باشیم. این شرکت خدمات خود رادر بخش های ذیل متمرکز کرده است:

  • اجرای نماهای آلومینیومی کامپوزیت (Aluminum Composite Panels)
  • سرامیک خشک (Dry Ceramic)
  • سنگ خشک (Dry Stone)
  • نماهای شیشه ای (کرتین وال Curtain wall، اسپایدر spider)
  • ترمووود ( Thermo wood)
  • ترمووودفایبرسمنت (Fiber Cement)
  • هندریل (Hand Rail)

دیدگاه ها بسته شده است