استیل ضد رنگ
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶
ورق های U.V ( سنگ مصنوعی )
ورق های U.V ( سنگ مصنوعی )
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۶

ورق های کامپوزیت نماهای داخلی (ورق های دکوراسیون سبک مدرن-کلاسیک) برای اولین بار در خاورمیانه ، همه انسانها در اعماق درون خود خواستار آرامشند. امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش ، امریست انکار ناپذیر. معماری داخلی نقش عمده ای در كيفيت فضای ساختمان ايفا مي كند به گونه ای که نحوه چيدمان و تقسيم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( كف، سقف و ديوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر ديگر تعيين كننده زيبايي و كار آمدی فضاهای داخلي هستند. امروزه تاثير معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسيار بديهی و لازم به نظر مي رسد.

ورق های کامپوزیت نماهای داخلی . پیمانکار نما

ورق های کامپوزیت نماهای داخلی

از سوی دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. باید دانست که هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخگویی به نیازهای آنها در معماری داخلی در اولویت قرار می گیرد.

هر فضای داخلی اعم از محل کار، تفریح یا سکونت، قابلیت زیبا شدن را دارد؛ تنها بایست چگونه از اصول و عوامل سازمان بندی صحیح بعلاوه کمی ذوق و سلیقه استفاده کرد تا شرایط مناسب و دلخواه پدید آید.

برقراری دکوراسیون در فضایی محدود، از جمله چالش هایی ست که در طراحی دکوراسیوان داخلی هر بخش نمود خواهد یافت. نکته ی قابل توجه این جاست که پیروی از الگوها و قواعد کوچک می تواند به برطرف نمودن این مشکل بیانجامد. بهره گیری از ورق های دکوراسیونINTERIOR پرمیوم باند تلفیقی از طرح های مدرن و کلاسیک و البته منحصر به فرد با صرف هزینه نه چندان زیاد، این خلا را پوشش دهد .

ورق های کامپوزیت نماهای داخلی . اجرای نما

ورق های کامپوزیت نماهای داخلی

ورق های کامپوزیت نماهای داخلی مناسب چه مکان هایی است؟

طراحی دکوراسیون با ورق های INTERIOR کلکسیونی از مدل ها و طرح های شگفت انگیزی را در اختیار طراحان و معماران قرار می دهند تا معماران بدون محدودیت قوه تخیل خود را گسترش دهند  و به یک ترکیب منحصر به فرد از هنر معماری دسترسی پیدا کنند. این کلکسیون ویژِگی های قابل توجه دیگری نظیر انعطاف پذیری بالا ، سبکی وزن ، قابلیت شستشو ،نصب آسان و سریع ، سطح یکنواخت و صاف و ضمانت نامه ۱۵ ساله کارخانه را به همراه دارد و می تواند بر غنای یک اثر معماری بیافزاید.

در نهایت ، فضای داخلی محل سکونت ، کار و یا تفریح می تواند منبع تمام نشدنی نشاط و آرامش باشد به نحوی که فضای شیک و خاصی را بوجود آورده و روح مدرنیته در آن دمیده شده باشد.

اجرای نما با شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگار

شرکت ساختمانی آراز زرین ماندگاربا ایجاد ساختاری منسجم، در بکارگیری تکنولوژی روز و در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصین، مهندسین و اکیپ های اجرائی توانمند توانسته است دانش و تجربه ارزشمندی را در صنعت ساختمان بدست آورد.این مجموعه در جهت تسهیل ارائه خدمات به همکاران بخش ساختمان خدمات تکمیلی خود را در بخش های صنعتی از بهترین های هر مورد انتخاب کرده تا بتواند محصول نهایی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نماید،این شرکت با دارا بودن نمایندگی های انحصاری محصولات خارجی و همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات مورد تایید خصوصاً در نمای ساختمان با تکیه بر دانش فنی و مهندسی آمادگی خود را جهت همکاری با مجموعه خوب شما اعلام می دارد.

امید است با استفاده از متدهای روز،طرح ها و ایده های نوین بتوانیم گام موثری در راستای آبادانی کشورمان داشته باشیم. این شرکت خدمات خود رادر بخش های ذیل متمرکز کرده است:

  • اجرای نما آلومینیومی کامپوزیت (Aluminum Composite Panels)
  • سرامیک خشک (Dry Ceramic)
  • سنگ خشک (Dry Stone)
  • نماهای شیشه ای (کرتین وال Curtain wall، اسپایدر spider)
  • ترمووود ( Thermo wood)
  • ترمووود فایبرسمنت (Fiber Cement)
  • هندریل (Hand Rail)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.