بازشو کرتین وال

دیتیل های کرتین وال
دیتیل های کرتین وال
فروردین ۱۶, ۱۴۰۰
معایب کرتین وال
معایب کرتین وال
فروردین ۲۸, ۱۴۰۰
بازشو کرتین وال

بازشو کرتین وال

بازشو کرتین وال : شاید تا به حال با بیرون زدگی هایی از ساختمان های شیشه ای مواجه شدید که به شکل مورب به بیرون ساختمان باز شده اند. در واقع بازشو های کرتین وال در نمای کرتین وال به خارج ساختمان باز می شوند. پروفیل باز شو کرتین وال از نماهای پیش ساخته است که بسیار کاربردی است و در ساخت و ساز های مدرن توسط مجریان کرتین وال یا پیمانکاران به کار گرفته می شوند. سیستم بازشو کرتین وال برای باز و بسته کردن پنجره در اجرای نمای کرتین وال مورد استفاده می باشد.

انواع باز شو کرتین وال

انواع بازشو های کرتین وال به صورت لولایی (TUR)، دو حالته (TILT&TURN) و بازشوهای کرتین وال کلنگی (TILT) تولید می شوند. بازشو کرتین وال کلنگی از پایین باز شده و به بیرون ساختمان هدایت می شود و برای ورود هوا به داخل محیط مناسب هستند.

بازشوهای کرتین وال مناسب چه فضاهایی هستند؟

بازشو های کرتین وال به بیرون از ساختمان باز و بسته می شوند که با این شرایط مناسب خانه های مسکونی نیستند.  به طور معمول از این نوع نما در اجرای نمای ساختمان های

  1. اداری
  2. تجاری
  3. مراکز درمانی مانند بیمارستان ها
  4. مراکز دولتی و اداره جات
  5. مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها
  6. و گلخانه ها

استفاده می شود.

بازشو کرتین وال

بازشو کرتین وال

نصب و اجرای نمای باز شو کرتین وال

نصب و اجرای نمای بازشو کرتین وال کار آسانی است و فقط به تیم متخصص نیاز است تا با بهترین کیفیت کار اجرای نمای کرتین وال را به پایان برساند. استفاده از نمای کرتین وال مزایای بسیاری دارد که می توان به مقاومت بالا در برابر ضربات و شوک، عدم نفوذ رطوبت، عایق صدا، عایق برودت و حرارت و سایر موارد اشاره کرد.

بهترین پروفیل بازشو کرتین وال

بهترین پروفیل های بازشوی کرتین وال باید مشخصات و ویژگی هایی داشته باشد. این ویژگی ها را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. پروفیل بازشو کرتین وال سبک و قابل حمل
  2. مقاومت زیاد پروفیل بازشو کرتین وال
  3. پروفیل بازشو کرتین وال با حجم پایین
  4. انعطاف پذیری بالای پروفیل بازشو کرتین وال

لیست قیمت بازشو  نمای کرتین وال

لیست قیمت نمای کرتین وال تحت تاثیر عوامل مختلف است. این عوامل عبارتند از جنس، نوع دیتایل کرتین وال، سبک طراحی، نوع و کیفیت شیشه و .. .برای اطلاع از لیست قیمت نمای کرتین وال باید محل پروژه بررسی شود و سپس درباره موراد مورد نیاز برای تعیین قیمت بحث کرد.

شرکت های مجری نمای کرتین وال

مجری اجرای نمای کرتین وال کسی است که محل پروژه را  بررسی می کند. سپس با محاسبات کرتین وال، دیتیل های کرتین وال مورد نیاز را لیست می کند. بهترین مجری اجرای نمای کرتین وال کسی است که محاسبات را به درستی انجام می دهد که خروجی پروژه، با بهترین کیفیت باشد. برای اجرای نمای کرتین وال شرکت های بسیاری وجود دارند که در این میان شرکت اجرای نمای ایکس با اجرای نمای کرتین وال با تضمین کیفیت، پیشرو و پیش گام در این زمینه می باشد.

بازشو کرتین وال

بازشو کرتین وال

فروش بازشو کرتین وال

فروش کرتین وال به صورت پیش ساخته را می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم از سایت های معتبر اینترنتی انجام دهید.  برای خرید بازشو کرتین راه های زیادی دارید که مطمئن ترین راه، خرید اینترنتی بازشو کرتین وال می باشد. در خرید آنلاین بازشو کرتین وال

  • به صورت مستقیم و از تولید کننده خرید می کنید
  • برای راه اندازی و اجرای نمای کرتین وال اطلاعات کسب می کنید
  • می توانید از نمونه های جدید اطلاع پیدا کنید
  • قیمت های مختلف را مقایسه می کنید
  • مشخصات پروفیل ها را به دقت می خوانید و سپس انتخاب می کنید
  • و خرید مستقیم و با قیمت پایین تر را از تولید کننده تجربه می کنید.

عمده فروشی کرتین وال درجه یک ایرانی

فروش کرتین وال هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی ممکن است. مزیت خرید اینترنتی کرتین وال، امکان خرید کرتین وال با قیمت پایین می باشد. عمده فروشی کرتین وال برای معماران و پیمانکاران بسیار مورد استقبال است.

بهترین راه خرید عمده کرتین وال، مراجعه به سایت های معتبر است تا با خرید کرتین وال به قیمت عمده، سوالات خود را در این زمینه از متخصصین حاضر در سایت بپرسید.

سایت خرید و فروش بازشو کرتین وال

سایت های معتبر و زیادی در زمینه خرید و فروش کرتین وال فعالیت می کنند. به طور معمول سایت خرید و فروش کرتین وال از سوی تولید کننده های عمده این محصول اداره می شود. فروش کرتین وال از طریق سایت، برای فروشنده راحت تر است و می تواند در یک زمان به چند مشتری خدمت رسانی کند. البته سایت خرید و فروش بازشو کرتین وال برای خریدار هم مزیت هایی دارد که سفارش راحت، سریع و با قیمت مناسب تنها چند نمونه از آن است.

بازشو کرتین وال

بازشو کرتین وال

انواع کرتین وال تولید ایران

انواع نمای کرتین وال در داخل ایران با هدف ساخت به روز ترین و بهترین کیفیت کرتین وال تولید می شوند که به چند مورد آن در ادامه اشاره می کنیم:

  1. کرتین وال فرم لس
  2. فرم شیشه ای کرتین وال
  3. کرتین وال شیشه اسپایدر
  4. کرتین وال شیش ضلعی
  5. کرتین وال چهار گوش
  6. کرتین وال نبشی

آخرین نرخ بازشو کرتین وال در بازار

استفاده و اجرای نمای کرتین وال به دلیل اینکه روی بار اضافی روی سازه وارد نمی کند و زیبایی خاصی دارد، بسیار پرکاربرد است. آخرین نرخ بازشو کرتین وال در بازار به نوع، اندازه و شکل باز شود کرتین وال بستگی داشته و قیمت های مختلفی دارد. از این جهت برای اطلاع از آخرین نرخ بازشو کرتین وال بهتر است از سایت هایی که تولید کننده نمای کرتین وال هستند اقدام نمایید.

دیدگاه ها بسته شده است