اجرای نما لوور چقدر هزینه دارد؟

اجرای نمای ساختمان با سرامیک . پیمانکار نما
اجرای نمای سرامیک
تیر ۲۹, ۱۳۹۹
ویژگی یک پیمانکار نما حرفه ای . پیمانکار نما
ویژگی یک پیمانکار نما حرفه ای
مرداد ۴, ۱۳۹۹

اجرای نما لوور چقدر هزینه دارد؟

پیمانکار نما . اجرای نما لوور

اجرای نما لوور

اجرای نما لوور چقدر هزینه دارد؟ در برخی از ساختمان ها یکی از طراحی هایی که کاربرد بسیاری دارد و به عنوان پوسته دوم انتخاب می شود نمای لوور می باشد.امروزه برای ساختمان سازی و اجرای نمای عالی بر ساختمان ها از تکنیک و هنر های زیبا و متفاوت و خاص استفاده می شود، که اجرای نمای لوور یکی از آن تکنیک ها می باشد. برای بسیاری از سازندگان این سوال مطرح می باشد که با توجه به گرانی های مصالح ساخت و ساز اجرای نمای لوور چقدر هزینه دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا از هزینه ای که برای نما لوور باید صرف کنید اطلاعات کافی رابه دست آورید.

نمای لوور چیست؟

نمای لوور در نمای شیشه ای ساختمان ها نوعی تابش بند هستند که به صورت منقطع در نمای ساختمان ها به کار برده می شوند و دید را از بیرون ساختمان به سمت داخل محدود می سازند و شدت تابش آفتاب را کاهش می دهند و برای مهندسین معمار این امکان را فراهم می سازند تا نمای ساختمان را زیباتر طراحی نمایند.  امروزه در ابعاد مختلف و به حالت های افقی و عمودی در نمای ساختمان ها نصب می شوند.در برخی موارد نمای لوور به عنوان سایه بان در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد در این حالت از میزان نور خورشید به داخل جلوگیری می شود و منظره چشمگیری برای بیننده ایجاد می شود.

انواع لوور از نظر جنس

لوورها انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربری ساختمان ها می توان یکی و یا چندین مدل مختلف آن را در ساختمان ها استفاده کرد.
انواع لوور از لحاظ متریال به کار رفته در ساخت آن:

لوور چوبی که معمولا از چوب ترموود می باشد

لوور فلزی که هم از آهن تشکیل می شود و هم از آلومینیوم

لوور کامپوزیت که از ورق های کامپوزیت تشکیل می شود

اجرای نما لوور . پیمانکار نما

اجرای نما لوور

انواع لوور آلومینیومی :

لوور دوکی : به شکل دوک هستند و ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد می نمایند، این لوورهای دوکی شکل در سایزهای ۸۰ میلیمتر تا ۳۰۰ میلیمتر تولید می شوند و توسط قطعات پروفیل آلومینیوم منقاری و پروفیل آلومینیوم خورشیدی به شاسی کشی بدنه متصل میشوند.

لوور مکعبی : لوور مکعبی به شکل مقطع مستطیلی تولید می شوند و با اتصالات منقاری و خورشیدی به شاسی کسی بدنه نصب می شوند.

لوور ثابت : لوور ثابت بر روی انواع نماهای تمام شیشه و یا نماهای کامپوزیت نصب می شود، در این حالت امکان حرکت در لوورها وجود ندارد و لوور برای زیبایی بخشی به نمای ساختمان و جلوگیری از ورود نور خورشید بر روی نما نصب می شود.

لوور متحرک : لوور متحرک با استفاده از اتصالات، چرخ دنده ها و موتورهایی خاص و با استفاده از ریموت کنترل قابل حرکت می باشد و بسته به نیاز جا به جا می شود.

هزینه اجرای نما آلمینیوم لوور

اجرای لوور آلومینیومی نما از جمله شیک ترین سیستم هایی است که در ساختمان سازی امروزی به کار گرفته می شود.
خوشبختانه هزینه اجرای این سیستم کاربردی و زیبا چندان زیاد نخواهد بود به ویژه آن که نقش مهمی را در صرفه جویی و اتلاف انرژی دارد.اجرای لوور آلومینیومی نما جدید با کمترین میزان هزینه در ساختمان سازی مورد کاربرد قرار می گیرد که این موضوع برای خریداران از جذابیت بالایی هم برخوردار است.

اجرای لوور آلومینیومی نما را می توان برای تنظیم درجه دمای محیط و فضای داخلی به کار گرفت بدون آن که هزینه چندانی را در این زمینه بخواهید متقبل شوید.

این سیستم در سایز و ابعادی متفاوت و گوناگون طراحی شده و در قالب های افقی و عمودی مورد کاربرد قرار می گیرد که این موضوع بستگی به محل قرارگیری ساختمان و نوع استفاده ای که از آن انتظار خواهید داشت، دارد.

اجرای نما لوور . پیمانکار نما لوور

اجرای نما لوور

عوامل موثر بر قیمت لوور

برخی از عواملی که می تواند در تعیین نرخ قیمت انواع سیستم های لوور مؤثر باشد عبارتند از:

  • سایز و ابعاد لوور
  • قطعاتی که در تولید و تهیه آن به کار گرفته شده
  • از چه نوع و قالبی برخوردار باشد.
  • شیوه نصب و اتصالی که به همراه دارد.
  • میزان مقاومت سیستم بر روی بنا
  • چه نوع قابلیت هایی را می تواند داشته باشد.
  • قابل استفاده برای چه نوع امکانی خواهد بود.
  • از چه برند و مارکی تولید شده باشد.

مزایای نمای لوور :

جلوگیری از وارد شدن اشعه مادون قرمز

جلوگیری از ورود حرارت زیاد به داخل ساختمان

زیبایی نمای ساختمان

باز و بسته شدن لوورها و تنظیم در نور در ساعات مختلف روز

برای اجرای نمای لوور ساختمان خود بطور حرفه ای می توانید با ما هماهنگ کرده تا هترین جنس را با کم ترین هزینه تهیه کرده. اسم سایت و آدرس سایت گذاشته شود.

پیمانکار نما ساختمان

به شما پیشنهاد می‌دهیم برای طراحی نمای بیرونی ساختمان مناسب با بهترین هزینه‌ای که در نظر دارید به متخصصان ما در آراز زرین ماندگار تا بتوانید برای سالیان سال با دیدن نمای زیبای ساختمانتان لذت ببرید و لازم نباشد هر از چند گاهی برای تعمیرات آن هزینه زیادی بپردازید.در کلام آخر باید بگوییم شاید اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به نماسازی سنتی با یک متریال مشخص در نهایت کمی برایتان گران‌تر تمام شود، اما در مقایسه با مزایایی که دارد واقعا ارزشش را دارد و توصیه ما برای شما اجرای نما خشک می باشد. ما پیمانکاری نمای ساختمان شما را از صفر تا صد بر عهده میگیریم.

اجرای نما لوور . پیمانکار نما

اجرای نما لوور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.