اجرای نما در یاسوج

اجرای نما در یزد
اجرای نما در یزد
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰
نماسازی ساختمان
نماسازی ساختمان صفر تا صد با شرکت پیمانکار نمای آراز زرین ماندگار
تیر ۲۶, ۱۴۰۰

اجرای نما در یاسوج : امروزه اجرای نما در یاسوج و کل ساختمان های دنیا علاوه بر زیبایی، برای افزایش انتقال نور خورشید، عایق صوت و حرارت، استحکام ساختمان، عدم عبور آب و باران و .. مورد استفاده قرار می گیرد. در معماری،  اجرای نما یکی از مهم ترین عناصر خارجی ساختمان شناخته می شود. یاسوج یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که با توجه به مکان های گردشگری که دارد، به عنوان شهر توریستی شناخته می شود. در یاسوج علاوه بر معماری بناهای فوق العاده که بر زیبایی شهر افزوده است، نماهای ساختمان نیز نقش پررنگی در ایجاد فضای زیبای شهری دارد. از این رو  اجرای نما در یاسوج را می توانید به تیمی حرفه ای و متخصص بسپارید تا خیالتان از محصول نهایی راحت باشد. برای اجرای نما در یاسوج می توانید از نماهای سمنت برد، نمای فریم لس شیشه ای، اجرای نمای خشک ، نمای کرتین وال و آلومینیوم کامپوزیت استفاده کنید. البته پیشنهاد مجری نما و معمار طرح را نمی توان نادیده گرفت. به هر حال در ادامه با هر کدام از این نما ها آشنا خواهید شد.

انواع اجرای نما در یاسوج

اجرای نما فایبر سمنت برد در یاسوج

اجرای نمای فایبر سمنت برد (سمنت برد ) با توجه به محل و شرایط مورد استفاده به روش های مختلفی قابل انجام می باشد. فایبر سمنت برد صفحات سیمانی پیش ساخته ای است که از الیاف طبیعی مانند سیلیس و سلولز تولید شده است. با توجه به همین خاصیت، از فایبر سمنت برد می توان در هر اقلیمی استفاده کرد. از این رو اجرای نما سمنت برد در یاسوج نیز با استقبال زیادی از سوی معماران و پیمانکاران همراه است. البته برای انتخاب طرح و اجرای نما بهتر است با طراحان مشورت کنید.

اجرای نما در یاسوج

اجرای نما در یاسوج

اجرای نما فریم لس شیشه ای در یاسوج

اجرای نما فریم لس شیشه ای با استفاده از متریالی مانند شیشه مورد استفاده در ساختمان های بزرگ و چندین طبقه است. با استفاده از شیشه در اجرای نمای نمای فریم لس  شیشه ای می توان حداکثر نور را به داخل ساختمان آورد. اجرای نمای فریم لس علاوه بر زیبایی، با هدف افزایش روشنایی در روز نیز همراه است. همینطور که برای اجرای نمای فریم لس شیشه ای معمولا از شیشه های ۲ یا ۳ جداره جهت عایق حرارت و صدا نیز استفاده می شود. با همین مزیت هایی که گفته شد، اجرای نما فریم لس در یاسوج برای برج ها مورد استفاده است.

اجرای نما خشک در یاسوج

اجرای نما سرامیک خشک در یاسوج به دلیل پایداری، ایمنی بالا، قیمت کمتر، استحکام بالا، عدم جذب آب و مقاومت بالا در برابر خوردگی بسیار مورد توجه است. اجرای نما سرامیک خشک در پروژه های بزرگ ساختمانی، معماران نمای سرامیک خشک را ترجیح می دهند. مزیت اجرای نمای سرامیک خشک این است که از سرامیک های پرسلانی به جای سرامیک های غیر پرسلانی استفاده می شود.

اجرای نما کرتین وال در یاسوج

اجرای نمای کرتین وال در واقع از یک روکش فلزی غیرسازه ای(قاب) استفاده می کند. نمای کرتین وال خود ایستا می باشد. یعنی هیچگونه بار اضافی را بر سازه وارد نمی کند. از مزیت های اجرای نمای کرتین وال می توان به عدم نفوذپذیری هوا، باد و آب اشاره کرد. اجرای نما کرتین وال در یاسوج مرسوم شده است و مجریان نما و معماران علاوه بر زیبایی کار، برای کاهش هزینه ها نیز استفاده از این نما را توصیه می کنند.

اجرای نما در یاسوج

اجرای نما در یاسوج

اجرای نما آلومینیوم کامپوزیت در یاسوج

اجرای نما آلومینیوم کامپوزیت با مواد کامپوزیتی انجام می شود که با چند ماده مختلف  تولید می شوند. نمای آلومینیوم کامپوزیت در برابر تغییرات دما مقاومت خوبی دارد و می تواند بدون هیچ تغییری در مقاومت خود، تغییرات دمایی بالا را تحمل کند.

اجرای نما آلومینیوم کامپوزیت عایق حرارتی و برودتی نیز می باشد که باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی نیز می شود. از نمای آلومینیوم کامپوزیت در ساختمان های اداری، بیمارستان ها و … استفاده می شود. اجرای نما آلومینیوم کامپوزیت در یاسوج با توجه کاربردی های فراوانی که دارد همچنان مورد استقبال می باشد.

هزینه اجرای نما در یاسوج

هزینه اجرای نمای در یاسوج با توجه به نوع پروژه هزینه های متفاوتی دارد. درواقع هزینه اجرای نما در ساری علاوه بر کیفیت پروژه، حجم پروژه و نوع مصالح به کار رفته، به دستمزد و اجرت پیمانکار یا مجری نما نیز بستگی دارد. اما چیزی که در نهایت اهمیت دارد، اجرای نمایی با کیفیت، شیک و زیباست که ما در تیم آراز زرین ماندگار با همراهی متخصصان این حوزه و استفاده از بهترین متریال، بهترین ها را برای شما اجرا می کنیم.

اجرای نما در یاسوج

اجرای نما در یاسوج

پیمانکار نما در یاسوج

برای اجرای نما در یاسوج ، پیمانکار و مجریان نما نقش پررنگی دارند. اجرای بهترین و زیبا ترین نماهای روز با بهترین کیفیت ساخت فقط از یک مجموعه حرفه ای بر می آید.

اهمیت طراحی  و اجرای نما در یاسوج

  1. سپر و مانع در برابر عوامل خارجی

نمای ساختمان مانند لباس بدن انسان است که ما متناسب با شرایط آب و هوایی و محیط لباس می پوشیم. اگر آب و هوا بارانی، سرد، گرم، زلزله خیز و …  باشد باید طراحی و اجرای  نما از طریق مواد، سیستم ها، تکنیک ها و غیره با آن شرایط سازگار شود.

  1. افزودن ارزش و هویت

در حالی که طراحی نما فقط نمای ساختمان است، اما نشان دهنده شخصیت طراحی و کاربران است. داشتن نمای ساختمان که منحصر به فرد و خوب فکر شده باشد می تواند در برابر ساختمان هایی که نمای معمول دارند منحصربفرد شناخته شود.

  1. تهویه طبیعی و عایق صوتی

در حالی که نمای ساختمان مانعی برای بیرون است در عین حال حالت اتصال با محیط را دارد. مطابقت با تهویه مناسب و استفاده از مواد خوب می تواند طراحی مناسبی به عنوان خروجی دلخواه ارائه دهد که باعث می شود نمای ساختمان تهویه طبیعی و عایق صوتی شود.

  1. بهره وری از انرژی

به غیر از ایجاد زیبایی، هر طراحی ظاهری به طور کلی برای محیط مناسب است. می توان به این فکر کرد که چگونه نمای ساختمان با داشتن انرژی خورشیدی، هجوم باد و غیره مقابله می کند تا یک نمای کارآمد از نظر انرژی داشته باشد.

اجرای نما در یاسوج

اجرای نما در یاسوج

دیدگاه ها بسته شده است