جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹

هزینه طراحی نمای ساختمان . اجرای نما . پیمانکار نما
هزینه طراحی نمای ساختمان
شهریور ۱۰, ۱۳۹۹
اجرای نمای ساختمان چند روش دارد؟
اجرای نمای ساختمان چند روش دارد؟
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹

جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ : با شروع سال ۹۹ تغییرات زیادی در طراحی نما ساختمان ایجاد شده است و اگر شما تمایل دارید نمای خارجی ساختمان تان به روز و مدرن باشد بهتر است از پیمانکار نما خود بخواهید انواع مدل های نمای ساختمان ۹۹ برای طراحی نما بیرونی ساختمان تان استفاده نماید. با توجه به ورود مصالح جدید برای اجرای نما طراحی نما ساختمان ها نیز تغییرات زیادی پیدا کرده است و پیمانکاران نما برای خلق یک نما اعجاب انگیز جای مانور زیادی دارند. در این مقاله می خواهیم به  جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ که با متریال های مختلفی ساخته شده است بپردازیم. با ما همراه باشید.

با شیک ترین و جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ آشنا شوید

خلاقیت کلیدی است که همواره راه برای ابتکار، نوآوری و تجدد فراهم می کند. خلاقیت  پیمانکار نما در اجرای نمای ساختمان باعث می شود تا یک نمای خارق العاده در کنار سایر نماهای تکراری داشته باشید.

پیمانکاران نما بسیاری در سال ۹۹ موفق شده اند با خلاقیت و دانش خود دست به اجرای نماهای زیبایی بزنند که به عنوان جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ شناخته شوند. در این قسمت از مقاله به جدیدیترین نماهای ساختمان در سال ۹۹ می پردازیم.

جدیدترین نمای ساختمان سال 99

جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ : سنگ تراورتن از جمله پرکاربردترین سنگ های ساختمانی در سال ۹۹ در ایران است که به صورت های مختلفی فرآوری شده و می توانید از آن در هر منطقه آب و هوایی به منظور نماسازی استفاده کنید. ویژگی های مثبت فراوان همچون تنوع بالا، چسبندگی مناسب، مقاومت در برابر شرایط جوی، استحکام کافی و … از جمله دلایل پرکاربرد بودن و استفاده زیاد پیمانکار نما از سنگ تراورتن در نماسازی ساختمان می باشد.

سنگ تراورتن یکی از جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹

سنگ تراورتن از جمله پرکاربردترین سنگ های ساختمانی  در سال ۹۹ در ایران است که به صورت های مختلفی فرآوری شده و می توانید از آن در هر منطقه آب و هوایی به منظور نماسازی استفاده کنید. ویژگی های مثبت فراوان همچون تنوع بالا، چسبندگی مناسب، مقاومت در برابر شرایط جوی، استحکام کافی و … از جمله دلایل پرکاربرد بودن و استفاده زیاد پیمانکار نما از سنگ تراورتن در نماسازی ساختمان می باشد.

در میان انواع بسیار متنوع و مختلف از این سنگ، سنگ تراورتن سفید به دلیل رنگ خود از قیمت بالاتری برخوردار است و افراد زیادی  در سال ۹۹ به دنبال استفاده از آن می باشند. البته این موضوع نشان دهنده کیفیت بالاتر در سنگ تراورتن سفید نسبت به دیگر رنگ ها نیست بلکه به دلیل تقاضای بیشتر افراد و کمیاب بودن سورت های یکدست به رنگ سفید است.

اگر شما هم برای اجرای نمای خود قصد خرید سنگ تراورتن سفید را دارید، بهتر است نسبت به فروشنده و معمار خود اطمینان حاصل نمایید، چرا که در بسیاری از موارد ما شاهد آن بوده ایم که سنگ ترامیت را به جای سنگ تراورتن معرفی کرده اند و متاسفانه سنگ ترامیت اصلا سنگ نما مناسبی برای نمای خارجی نیست مگر آنکه اپوکسی شده باشد یا از رزین نانو در هنگام فراوری تولید آن بهره گرفته شود. پس انتخاب این سنگ را بر عهده پیمانکار نما خود قرار دهید.

بتن اکسپوز یکی از خاص ترین نما ساختمان سال ۹۹

جدیدترین نمای ساختمان سال 99 ، بتن اکسپوز یکی از خاص ترین نما ساختمان سال 99

جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ ، بتن اکسپوز یکی از خاص ترین نما ساختمان سال ۹۹

شاید در این روزها اسم بتن اکسپوز یا بتن نما را شنیده باشید. پنل های بتن اکسپوز دارای سطحی صیقلی و یا متخلخل (با توجه به درخواست پیمانکار نما و کارفرما ) تولید و عرضه می شوند. بتن اکسپوز نمایی جدید و مدرن است که در سال ۹۹ در اجرای نما بسیاری از ساختمان ها استفاده شده است. پیمانکار نما از این محصول هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی ساختمان استفاده می کنند. و با توجه به قیمت مناسبی که دارد برای اجرای نما ساختمان در سال ۹۹ بسیار پر کاربرد بوده است. هم به صورت خشک و هم با ملات قابل اجرا است. لازم به ذکر است که پنل های بتن اکسپوز در ابعاد و اندازه های دلخواه نیز تولید می شوند.

اجرای نمای رومی یکی از جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹

یکی از جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ نمای رومی است. طبق گفته پیمانکار نما نمای رومی از طرفدارترین نمای ساختمان سال ۹۹ در ایران است. پیمانکاران نما در اکثر نماهای ساختمان های مسکونی سال ۹۹ نمای رومی را اجرا می کنند. از ویژگی های اساسی در نمای رومی تقارن آن می باشد. نمای رومی به گونه ای طراحی می شود که تقارن داشته باشد. نمای رومی اصالت و قدمت زیادی دارد و قاعده و قانون های خاص خودش را در طراحی دارد که بسیاری از افرادترجیح می دهند نمای ساختمانشان به سبک رومی باشد.

جدیدترین نمای ساختمان سال 99

جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ ، طبق گفته پیمانکار نما نمای رومی از طرفدارترین نمای ساختمان سال ۹۹ در ایران است. پیمانکاران نما در اکثر نماهای ساختمان های مسکونی سال ۹۹ نمای رومی را اجرا می کنند. از ویژگی های اساسی در نمای رومی تقارن آن می باشد. نمای رومی به گونه ای طراحی می شود که تقارن داشته باشد.

اجرای نمای ترمووود و چوبی جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹

همانطور که می دانید چوب یکی از مصالح قدیمی در طراحی نما بوده است. اما امروزه با پیشترفت تکنولوژی مدل های جدید از چوب تولید شده است که باعث شده تا پیمانکار نما با استفاده از این متریال ای نوین چوبی دست به اجرای نمای ساختمان های شگفت انگیزی بزند. چوب ترمووود که دارای مزایای زیادی می باشد از جمله متریال های تازه تولید شده از مدل چوبی می باشد که پیمانکار نما در اجرا جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ از آن استفاده می کنند. نمای چوبی جزء نماهای خاص برای ساختمان های مسکونی به شمار می رود. در سطح شهرها ساختمان های زیادی را که نمای چوبی داشته باشند را مشاهده نمی کنیم. یکی از مهم ترین دلایلی که استفاده از نمای چوبی را در ساختمان های مسکونی محدود کرده است گرانی آن است. نمای چوبی جزء نماهای گران قیمت محسوب می شود اما با این وجود در سال ۹۹ استقبال زیادی از این نما شده است که پیمانکار نما معتقدند یکی از متریال های مورد علاقه مردم برای اجرای نمای جدید ساختمان در سال ۹۹ همین چوب ترمووود می باشد.

پر کاربردترین سبک های اجرای نما ساختمان در سال ۹۹

در طراحی نمای ساختمان مسکونی سبک های مختلفی وجود دارد. ولی در سال ۹۹ در ایران دو سبک مدرن و کلاسیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته شد که هیچ یک را نمی توان بر دیگری برتر دانست. به همین دلیل بهترین سبک، سبکی است که مطابق با بافت منطقه مورد نظر باشد و کارفرما و پیمانکار نما نیز با آن موافق باشد. تنها در برخی از مناطق در شهرهای بزرگ است که استفاده از سبک های خاصی پیشنهاد می شود اما در بسیاری از مناطق پیمانکار نما دست بازتری در طراحی نمای ساختمان مسکونی خود دارند. طراحی نما در ساختمان های مسکونی در سال ۹۹ برای کارفرمایان از اهمیت بسیار بالاتری در مقایسه با سایر ساختمان ها برخوردار است. با توجه به پرکاربردترین سبک های سال ۹۹ پیمانکاران نما سعی می کنند بهترین مصالح ساختمانی که با سبک نمای ساختمان همخوانی داشته باشد را باتوجه به بودجه صاحب ملک انتخاب کند.

جدیدترین نمای ساختمان سال 99

جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹ : اجرای نمای ترمووود و چوبی جدیدترین نمای ساختمان سال ۹۹

کلام آخر

درآخر باید بگوییم که طبق نظریه پیمانکار نما در واقع انتخاب مصالح علاوه بر بودجه تا حد بسیار بالایی نیز به موقعیت جغرافیایی سازه بازمیگردد. به این معنا است که قطعا مصالح مورد استفاده در شهرهای بزرگ صنعتی تا حد بسیار بالایی با مصالح بکار رفته در ساخت ساختمان در مناطق کوهستانی و گرمسیر متفاوت است و هر یک ویژگی خاص خود را دارند. همنچینین نماهای اجرا شده در شهرهای بزرگ صنعتی با شرهای کوچک کشور در سال ۹۹ متفوت است و هر شهری طبق اقلیم خود جدیدترین نماها را در ساختمان خود اجرا می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.