جدیدترین اجرای نما در سال ۲۰۲۰

پیمانکار نما . اجرای نمای دو پوسته مناسب چه ساختمان هایی است؟
اجرای نمای دو پوسته مناسب چه ساختمان هایی است؟
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹
پیمانکار نما . همه چیز درباره اجرای نمای شیشه سکوریت
همه چیز درباره اجرای نمای شیشه سکوریت
مرداد ۱۵, ۱۳۹۹

جدیدترین اجرای نما در سال ۲۰۲۰ : امروزه نمای ساختمان ها با روش های بسیار متنوعی طراحی و اجرا می شوند. این روش ها به قدری در نوع خود پیشرفته و متمایز و چشم نواز هستند که برخی از انواع قدیمی تر را تقریبا از زمین رقابت خارج کرده و خود جای آن ها را گرفته اند. با وجود روش های مدرن و صنعتی طراحی نما ، بسیاری از طرح های مورد نظر پیمانکاران نما که تا چندی پیش قابل اجرا به نظر نمی رسید، امکان ساخت و اجرای آن ها فراهم شده است و همین موضوع باعث می شود این روش ها در نوع خود بی نظیر و تاثیر گذار باشند. در این مقاله چد اجرای نما که در سال ۲۰۲۰ جز ترندها قرار گرفته اند را مورد بررسی قرار می دهیم. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

جدیدترین اجرای نما در سال ۲۰۲۰

مدل های مشهور و معروف اجرای نما در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ همگی دارای یک ویژگی مشترک هستند: تعهد به توسعه و معماری پایدار. به طور کلی جامعه در حال پیشروی به سوی تعهدات و مصالح اجرای نما زیست محیطی است. استفاده از مواد قابل بازیافت، سازه ها و ساختمان هایی که خودکفا هستند و تاسیساتی که سیاره زمین و محیط زیست را در نظر دارند و به آن احترام می گذارند بسیار متداول گشته است. اما ترند های دیگری نیز در معماری وجود دارند که به ان خواهیم پرداخت. .پیمانکار نما برای جلب مشتریان بیشتر و طراحی نماهای مدرن هر روز باید با مصالح روز دنیا برای اجرای نما آشنا باشند و از جدیدترین نماهای ساختمان آگاه باشند تا در بازار رقابت میدان را خالی نکنند. در این مطلب، تعدادی از جدیدترین اجرای نما توسط پیمانکار نما انجام شده است را بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

شکاف های سبز در طراحی و اجرای نمای ساختمان

وقتی از نماهای امروزی صحبت می شود، ممکن است چنین برداشت شود که همه طرح های مدرن امروزی سرد و بی روح هستند و هیچ حس طبیعت گرایانه ای در طراحی و اجرای نما ها توسط پیمانکار نما دیده نمی شود؛ در حالی که این طور نیست. بسیاری از معماران معاصر در تلاشند تا سبک مدرن را با بهره گیری از عناصر طبیعی و خصوصیات بوم گرایانه به حد مناسبی از مطلوبیت برسانند تا از ظاهر خشک و تکراری خود خارج شود. به کارگیری گیاهان در طراحی و اجرای نما توسط پیمانکار نما نمونه ای از این دست تلاش هاست. نماهای سبز که این روزها در سطح بسیاری از شهرها دیده شده و جای خود را در میان دیگر نماها باز کرده اند، با لطیف کردن ظاهر ساختمان، درک جدیدی از معماری مدرن ارائه می دهند که زیبا و جذاب است.

جدیدترین اجرای نما در سال 2020

جدیدترین اجرای نما در سال ۲۰۲۰

استفاده از نرده های منحنی در اجرای نما سال ۲۰۲۰

یکی دیگر از روش ها برای طراحی ساختمان های امروزی، استفاده از عناصری است که شاید تا پیش از این، فکر استفاده از آن ها به عنوان تشکیل دهنده نما به ذهن کسی نرسیده باشد. برای مثال، نرده های فلزی در فرم های دلخواه یا حتی نامتعارف می توانند تعریف کننده شکل بیرونی یک ساختمان باشند. این نرده ها می توانند با کمک تجهیزات موجود  پیمانکارا نما به هر فرمی ساخته و پرداخته شوند و نقش یک پوسته ثانویه را برای ساختمان ایفا کنند.

اجرای نمای ساختمان با پانل های آجری در سال ۲۰۲۰

شاید شما هم مانند بقیه افراد فکر کنید دیگر دوره استفاده از آجر در طراحی نما تمام شده و به سر رسیده است، اما جالب است بدانید که آجر در طراحی نماهای مدرن نیز کاربرد دارد. تنها چیزی که در رابطه با کاربرد آجر در طراحی نماهای امروزی متفاوت به نظر می رسد، نحوه به کارگیری و اجرای این متریال توسط پیمانکار نما است. در نماهای امروزی، آجر به صورت پانل مورد استفاده قرار می گیرد که هم در افزایش سرعت و دقت اجرا نقش موثری داشته و هم باعث یکپارچگی ظاهری و زیبایی نما می شود. پانل های آجری می توانند در کنار سایر متریال ها، مثل شیشه مورد استفاده قرار گیرند و به خوبی ظاهر یک ساختمان مدرن را به وجود آورند.

جدیدترین اجرای نما در سال 2020 . پیمانکار نما

جدیدترین اجرای نما در سال ۲۰۲۰

استفاده از ورقه های فلزی در اجرای نما سال۲۰۲۰

از زمانی که پای صنعت به معماری باز شد، تقریبا هر نمایی توسط پیمانکار نما امکان اجرا یافت. بسیاری از ساختمان های امروزی با تکنولوژی های روز به نحوی ساخته می شوند که شاید فکر ساختن آن ها در گذشته به این شکل جزو محالات به نظر می رسید. قطعات پیش ساخته یکی از روش های جدید برای طراحی و اجرای نما هستند. این قطعات که در کارخانه به صورت آماده تهیه و عرضه می شوند، امکان ساخت هر نمایی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین دقت فراهم می آورند که از خصوصیات مثبت معماری مدرن به شمار می آید. برای مثال، استفاده از ورقه های فلزی در اندازه های مشخص و برش های منظم و تمیز از جمله نمونه هایی است که این موفقیت در اجرا را به خوبی نشان می دهد.

پوسته های تاخورده

پیشرفت تکنولوژی در عصر مدرن به جایی رسیده که اجرای هر نمایی با هر خصوصیات ظاهری که شامل شود، هر چند عجیب و مشکل باشد، امکان پذیر است. معماری مدرن به ما امکان می دهد هر ایده ای را با استفاده از روش های جدید و تجهیزاتی که علم در اختیارمان گذاشته، به سادگی به مرحله طراحی و اجرا برسانیم. به کارگیری پوسته های تاخورده برای طراحی نما از جمله این ایده هاست که به تازگی در طراحی بسیاری از ساختمان های مدرن کاربرد پیدا کرده است. در این روش طراحی، پوسته ها با توجه به طرح مورد نظر تا شده و در محل مخصوص به خود نصب می شوند.

اجرای نمای کلاسیک یا رومی در سال ۲۰۲۰

نمای کلاسیک یا رومی یکی از دوست داشتنی ترین انواع نمای ساختمان محسوب می شود. گستره ی نمای کلاسیک به وسعت دنیاست و می توان گفت در همه جای دنیا علاقمندان خاص خود رادارد.تقارن از مهمترین اصول طراحی نمای کلاسیک به حساب می آید.نمای کلاسیک از اصالت زیادی برخوردار است; تا جایی که در دنیای مدرن، کشورهایی مثل آمریکا ساختمان های اداری خود را به سبک کلاسیک می سازند.

اجرای نمای مدرن ساختمان مسکونی در سال ۲۰۲۰

هنگامی که در مورد خانه هایی با نمای مدرن صحبت می کنیم، به مواردی اشاره می کنیم که مطابق با آخرین روش ها ساخته می شوند. جنبش مدرن در معماری در دهه های اولیه ی قرن بیستم آغاز شد. این طرح به عنوان مخالفت با سبک های قدیمی استفاده می شد که با تزئینات پیچیده طراحی می شدند.
طراحان به دنبال راه هایی برای ساده تر کردن معماری بودند; این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد.

امیدواریم با معرفی نمای ترند و معروف در سال ۲۰۲۰ توانسته باشیم  شما را در انتخاب نما و پیمانکار نما کمک کنیم. با این حال باز هم باید توجه داشته باشید که انتخاب نما و طراحی نما در گام اول بسیار مهم می باشد یکی دیگر از مسائل مهم در اجرای نما انتخاب پیمانکار نما متعهد و مجربی می باشد که می تواند شما را در مرحله به مرحله اجرای نما ساختمان تان کمک کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.