ارزانترین نمای ساختمان

نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی نما
نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی نما
دی ۲۰, ۱۳۹۹
اجرای نما ساختمان یک طبقه
اجرای نما ساختمان یک طبقه
دی ۲۹, ۱۳۹۹
ارزانترین نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان

ارزان ترین نمای ساختمان: نمای خارجی در ساختمان های مختلف از مشخصات و تعریف خاصی برخوردار می باشد.بنابراین پیمانکار نما یا مجری نما، نمای ساختمان را بر اساس ویژگی های ساختمان طراحی و اجرا می کنند. به عنوان مثال ، در شهرهای تاریخی ، نمای ساختمان با شهرهای مدرن متفاوت می باشد. بنابراین ، بسته به بافت شهری ، باید نمای متفاوتی را برای ساختمان با مشورت پیمانکار نمای خود انتخاب کنید.اما برای ساخت نمای ساختمان فاکتور متریال یکی از مهم ترین شاخصه ها می باشد که زیبایی طراحی نما و اجرای نما را بیشتر نشان می دهد اگر شما طراحی خوب و پیمانکار نما کار بلدی را انتخاب کنید ولی در انتخاب متریال موفق عمل نکنید خواهید دید که نمای ساختمان شما از جلوه ظاهری چشمگیری برخوردار نخواهد بود،پس در اجرای نما باید متریال مناسبی را انتخاب کنید.بسیاری از افراد هستند که طراحی نما برای آنها خیلی اهمیت ندارد و هزینه اجرای نما برای آن ها در الویت قرار دارد و تمایل دارند تا ارزان ترین نمای ساختمان را برای کار اجرای نمای ساختمان خود انتخاب کنند.البته ارزان بودن به معنای بی کیفیت بودن و یا عدم زیبایی نما نمی باشد چه بسا نماهای ساده و بی آلایش چشمگیری با متریال های ارزان قیمت قابل اجرا می باشد.پس اگر به دنبال اجرای نمای با کیفیت و ارزان ترین نمای ساختمان هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

ارزان ترین نمای ساختمان

با توجه به شرایط موجود در بازار اجرای نما و ساختمان سازی و تورم موجو با قیمت های گزاف ما سعی داریم تا با به حداقل رساندن سود خود کم هزینه ترین نمای ساختمان را به مشتریان ارائه دهیم.

برای پیاده‌سازی ارزان‌ترین نمای ساختمان علاوه بر استفاده از مواد مورد نیاز مرغوب و ارزان‌قیمت باید سراغ بهترین کیفیت پیاده‌سازی در کنار قیمت به‌صرفه‌تر نیز بود.
بد نیست بدانید که هیچ‌گاه نمی‌توان برای خدمات مربوط به ساختمان‌سازی و معماری قیمت‌های ثابتی ارائه کرد زیرا این قیمت ها مجموعه‌ای کالا، مواد اولیه و خدمات است درنتیجه اگر قصد دارید تا از شرایط ارزان‌ترین نمای ساختمان برای محیط موردنظر خود آگاه شوید همین الان با کارشناسان ما تماس گرفته تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

کارشناسان ما با استفاده از تجربه و مهارت‌های تخصصی در زمینه طراحی نمای ساختمان و همچنین روابط گسترده در بازار عمده‌ فروشی مصالح می‌توانند بهترین قیمت را برای شما مشتریان گرامی تضمین نمایند تا علاوه بر به‌صرفه بودن هزینه طراحی نمای ساختمان از داشتن بهترین کیفیت ممکن نیز لذت ببرید.
سوال اکثر مشتریان بههنگام تماس با کارشناسان ما این است که چه نماهایی جزء ارزان ترین نمای ساختمان محسوب می شوند.در این قسمت از مقاله به معرفی انواع نماهای ارزان قیمت ساختمان می پردازیم:

ارزانترین نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان

نمای فریم لس یا بدون قاب

نمای Frameless نوعی نمای آلومینیومی است که قسمت خارجی آن از شیشه ساخته شده و بر روی سازه های آلومینیومی اجرا می شود.بیشتر طراحان از این نما در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می کنند. با این وجود این متریال و نما می تواند در ویلاها بسیار جذاب باشد. زیرا این نماها نور خورشید را به اندازه کافی به داخل ساختمان هدایت می کنند.البته باید بگوییم نوع ارزان فریم لس دارای پروفیل ها و یا سازه های کم استحکامی می باشند،زیرا همانطور که می دانید، هر چقدر از سازه های محکم تری جهت اجرای نمای فریم لس استفاده شود، قیمت آن هم افزایش خواهد یافت.

پانل های روکش نما

آیا تاکنون نام تابلو روکش نما را شنیده اید؟سیستم های پانل های روکش مخصوص نما مهم ترین قسمت های فرایندهای ساخت و مراحل ساخت را سازماندهی می کنند. این سیستم ها توسط اولین سازندگان جهان برنامه ریزی شده اند و در طول زمان توسط متخصصان جدیدتر برای مدرنیزه کردن و گام به گام رشد دانش رشد کرده اند. امروز هزاران مورد از این طرح ها و پروژه ها را در مناطق مختلف مشاهده می کنیم.پانل های روکش نما شامل فایبر سمنت برد ها نیز می شوند که امروزه طرفداران زیادی را در اجرای نمای به خود اختصاص داده است زیرا با تنوع و استحکام و مقاومت خوبی که دارد همچنین مقرون به صرفه می باشد و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد به همین دلیل یکی از متریال هایی می باشد که گزینه خوبی برای اجرای نما ارزان است.

ارزانترین پانل های روکش نما کدام است؟

پانل های روکش نما با قیمت های مختلف پخش و به فروش می رسند که این به دلیل کیفیت و مارک های تولید کننده آنها است. شکل اصلی روکش نما پانل و پالت است که به راحتی قابل جابجایی و جدا شدن است. برخی از پروژه های ساختمانی ، پانل ها را جدا کرده و روی نمای ساختمان نصب می کنند.
اگر مایل به خرید ارزان ترین روکش نما در بازارهای جهانی هستید ، می توانید از وب سایت های مختلف خرید آنلاین که مربوط به ساخت پروژه ها هستند بازدید کنید. انواع مختلف نما و روکش فلزی در کل بازارها با هزینه های متفاوت و متنوعی وجود دارد که کیفیت ها را بیش از حد تحت تأثیر قرار می دهد.

ارزانترین نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان

مزایای استفاده از پانل های روکش نما

در اینجا برخی از این مزایا در مورد این پانل ها و اهداف دقیق استفاده از آنها ذکر شده است:

  • ایمنی و حفاظت: وظیفه اصلی روکش کاری محافظت از ساختار اصلی در برابر تغییر دما و ایجاد مقاومت مکانیکی برای بهبود مقاومت است.
  • تعمیر و نگهداری کم: یکی دیگر از مزایای استفاده از روکش برای نمای ساختمان ، حداقل تعمیر و نگهداری و محافظت در برابر گرد و غبار می باشد که هزینه تمیز کردن نمای ساختمان را به حدااقل می رساند.
  • ارزش زیبایی شناختی: ایجاد جذابیت زیبایی باعث افزایش ارزش آن می شود زیرا عمدتاً باعث تغییر ساختار منظم می شود.

ارزانترین نمای ساختمان یک طبقه

ساخت یک خانه – مهم نیست که چه اندازه ای باشد – نه تنها به دلیل قیمت املاک و مستغلات ، بلکه همچنین به دلیل هزینه مصالح ساختمانی و اجرای نمای ساختمان گران تر می شود. وقتی زمان ساخت می رسد ، بیشتر مردم معمولاً به مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب ، بتن و آجر فکر می کنند. با خلاقیت در استفاده از انواع متریال هایی که انتخاب می کنید ، می توان مصالح ساختمانی ارزان قیمتی را انتخاب کرد که به کاهش هزینه خانه جدید کمک می کند.

هنگامی که به دنبال ساخت یک خانه ارزان هستید ، نگاهی به مواد جایگزین برای ساخت کل خانه یا قطعات مختلف بیندازید. ما مجموعه ای از متداول ترین متریال هایی را که می توان هنگام جستجوی خانه های ارزان برای ساخت استفاده کرد جمع آوری کرده ایم.

بسته به محل زندگی ، نوع آب و هوا و کد ساختمان محلی شما ، برخی از این مواد ممکن است گزینه هایی برای خانه جدید شما باشد. بسیاری از آنها علاوه بر ارزان بودن مصالح ساختمانی ، سازگار با محیط زیست نسبت به مصالح سنتی هستند.

ارزانترین نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان

پانل های پیش ساخته

یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین روش های ساخت خانه استفاده از تابلوهایی است که به صورت پیش ساخته ساخته شده اند. بیشتر این پنل ها به عنوان بخشی از سیستمی ارائه می شوند که به شما امکان می دهد با هزینه بسیار کمتری یک خانه شخصی بسازید. اگرچه یک خانه کاملاً پیش ساخته یکی از ارزان ترین خانه ها برای ساخت است ، اما پانل ها انعطاف پذیری بسیار بیشتری در ساختمان و همچنین مواد دارند.

 پانل های پیش ساخته باعث صرفه جویی در هزینه کار و وقت شما می شوند. آنها همچنین به طور قابل توجهی هزینه های حذف زباله در محل را کاهش می دهند و اضافه و تاخیر هزینه مواد را به دلیل آب و هوا یا کمبود مواد از بین می برند. خانه های ساخته شده با این پانل ها ساخت سریع تری دارند و همچنین در بین بخش ها از تناسب بیشتری برخوردار هستند زیرا همه کارها در داخل خانه از قبل انجام شده است. پانل های پیش ساخته امروزی به راحتی می توانند در طرحی که مخصوص مالک خانه ساخته شده گنجانده شود و مطمئناً به نظر نمی رسد پیش ساخته باشد.

نمای روکش سنگ

خانه های سنگی زرق و برق دار هستند ، اما قطعاً از خانه های ارزان قیمت برای ساخت نیستند. یکی از راه های به دست آوردن ظاهر با هزینه کمتر استفاده از روکش سنگ است. روکش مانند روکش است که به قسمت بیرونی خانه اعمال می شود. به طور معمول نسبت به نمای بیرونی سنگ استاندارد سبک تر است و در نتیجه به دلیل صرفه جویی در نیروی کار و همچنین مواد ، هزینه بسیار کمتری دارد.

روکش سنگ می تواند برای کل نمای خانه یا فقط برای بخشی مانند پایه خانه یا دودکش استفاده شود. این می تواند روستایی یا مدرن باشد و می تواند انواع مختلف سنگ های تکمیلی را تقلید کند. همچنین ضخامت های مختلفی دارد. همانطور که کاشی های جدید می توانند ظاهر دستشویی را تغییر دهند ، روکش نیز راهی برای تغییر شکل و سبک خانه بدون ایجاد ساختمان جدید است. وقتی بودجه کافی دارید ، این ماده را به یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی تبدیل می کند.

ارزانترین نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان

نمای چوب اصلاح شده

الوار چوبی نه تنها یکی از متداول ترین مصالح ساختمانی ارزان قیمت است بلکه یکی از شیک ترین ها نیز هست. این نوع چوب اعم از چوب پنبه ای یا تراشیده شده ، می تواند یک انتخاب بسیار شیک برای ساخت خانه جدید باشد. طبق YR Architecture ، الوارهای قدیمی معمولاً از دوام و خشک شدن بیشتری برخوردار هستند ، به این معنی که احتمال پاره شدن یا شکاف خوردن آنها کمتر است.

علاوه بر افزایش جذابیت بصری ، مزایای محیطی نیز یکی از دلایل استفاده از الوارهای اصلاح شده است. هر قطعه منحصر به فرد است و احتمالاً شکلی نامنظم خواهد داشت – که می تواند در تهیه و تهیه مواد و چالش نیز باشد. در حالی که می توانید در مصرف مواد صرفه جویی کنید ، بدانید که در مکان یابی و استفاده از الوارهای ساخته شده می توانید سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید.

زیباترین نمای ساختمان

اجرای نما و طراحی نما و انتخاب متریال یک کار سلیقه ای می باشد که طبق سلیقه کارفرما باید انجام شود.بطور مثال کارفرما یک پر<زه علاقه به طراحی سبک مدرن اجرای نما با متریال های نوظهور علاقه دارد و برخی دیگر از کارفرمایان علاقه به سبک های کلاسیک مانند اجرای نمای رومی با سنگ های گران قیمت می باشند. پس نمی توانیم بطور قطعی زیباترین نمای ساختمان را نام ببریم و معرفی کنیم زیرا به سبک سلیقه افراد بستگی دارد و شاخصه زیبایی در افکار افراد متفاوت می باشد اما اگر نمایی اصولی طراحی شود و از متریال و مصالح مناسبی در اجرای نمای آن بکار گرفته شود و تمامینکات ریز و درشت مراحل اجرای نما را مجری نما رعایت کند در نهایت می توانیم بگوییم زیباترین نمای ساختمان را خواهید داشت .

دیدگاه ها بسته شده است