اجرای نما در مشهد

اجرای نما در تهران
اجرای نما در تهران
بهمن ۶, ۱۳۹۹
اجرای نمای ضد باران ساختمان با پنل اچ پی ال
اجرای نمای ضد باران ساختمان با پنل اچ پی ال
بهمن ۱۹, ۱۳۹۹
اجرای نما در مشهد

اجرای نما در مشهد

اجرای نما در مشهد : تا به حال دقت کرده اید که اجرای نماهای ساختمانی چه تاثیری بر حس بیانایی و لذت بردن شما دارد؟فرض کنید زمانی که از یک کوچه در حال عبورهستید ساختمان های بلند با نماهای زیبا چقدر قدم زدن را برای شما لذت بخش تر خواهند کرد . دیدن ساختمان های زیبا که تا حدودی دل هر بیننده ای را می فریبد و برای لحظه ای هم که شده شما را در جای خود میخکوب می کند. این تصورکه می شود خانه ی ما هم روزی به همین زیبایی باشد چقدر برای ما انسان ها حس شادی و لذت همراه با خوشحالی را دارد، ولی بالعکس اگر از کوچه ای رد شویم و ساختمان های آن کوچه همگی نمایی بی روح وکسل کننده داشته باشند، قطعا بدون توجه به آن ها گام های خود را سریع تر خواهیم کرد و از آن محل به سرعت رد خواهیم شد.نمای ساختمان تا حدودی گویای سبک و طراحی داخلی آن ساختمان خواهد بود.امروزه پیمانکاران نما با وجه به بافت شهری و منطقه ای که ساختمان پروژه در آن قرار گرفته است اقدام به اجرای نما می کنند و شهر مشهد که یکی شهر پر جمعیت و شلوغ می باشد و همه ساعته پذیرای مهمان خارجی و توریست ها می باشد ساختمان های آن باید دارای اجرای نما قوی و شکیل باشد تا حس خستگی و کسلی از بینندگان آن دور شود و از زیبایی کار اجرای نما متحیر شوند.همچنین اجرای نما در این شهر باتوجه به مناطقی که جز بافت قدیمی و یا مدرن شهر محسوب می شوند انجام می شود و پیمانکار نما در مشهد با توجه به قرار گیری ساختمان در محل سنتی و قدیمی مشهد متریال و مصالح نما و طراحی آن را انتخاب می کند تا درخور آن منطقه باشد و همچنین درمناطق مدرن آن نیز از متریال و سبک های طراحی نما مدرن استفاده می شود تا در انتهای کار اجرای نمای شکیلی را به کارفرما تحویل دهند.در این مقاله می خواهیم به بررسی اجرای نما در مشهد بپردازیم.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

اجرای نما در مشهد

اجرای نما در مشهد

اجرای نما در مشهد

یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد انتخاب مدل نمای ساختمان درباره‌ی آن صحبت می‌شود، هماهنگی نمای ساختمان با نمای کلی شهر می باشد.هماهنگی نمای ساختمان با بقیه‌ی شهر یکی از نکات بسیار بااهمیت در مشهد می باشد .فرض کنید نمای طراحی شده برای یک ساختمان در نگاه جزئی بسیار زیبا، شیک و مدرن باشد؛ اما عدم هماهنگی آن با بقیه‌ی شهر، هم به زیباسازی شهر لطمه بزند و هم ساختمان را غیر عادی جلوه می‌دهد.

مشهد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پر جمعیت ترین شهرهای کشور ایران، از این قاعده مستثنی نمی باشد. در کنار آن، به خاطر ویژگی‌های زیارتی و توریستی‌ آن، موقعیت بسیار ویژه‌تری نسبت به دیگر کلان شهرهای کشور دارد. با تقریب خوبی هم می‌توان گفت که این شرط هماهنگی نماهای ساختمان یک شهر به خوبی در شهر مشهد رعایت شده است. تا حدی که حتی جنس و مدل نماهای اجرا شده در این شهر نیز تا حد زیادی شبیه هم است. تحقیقات و گزارش‌ها نشان داده که اکثریّت ساختمان‌های ساخته شده در مشهد، خصوصا ساختمان‌های بلند و هتل‌ها، برای اجرای نماهایشان از آلومینیوم کامپوزیت استفاده می‌کنند.

اجرای نما رومی در مشهد

یکی دیگر از پر استفاده ترین سبک های اجرای نما در مشهد سبک رومی می باشد که بسیاری از هتل های معروف مانند قصر طلایی و داریوش و هتل مجلل درویشی از این نوع اجرای نما استفاده کرده اند و در عین زیبایی ابهت خاصی نیز به نماهای این هتل های بین المللی بخشیده است.همچنین با قدم زدن در مناطق شمال شهر مشهد مانند بلوار سجاد و پاسداران به راحتی متوجه خواهید شد حتی مراکز فروش و مراکزی مانند انستیتو زیبایی بانوان و حتی مراکز پزشکی برای اجرای نمای خود از سبک رومی استفاده کرده اند و پیمانکاران اجرای نما در مشهد بدرستی تلاش کرده اند تا جلوه بصری شهر به زیبایی هر چه تمام تر نمایان شود و در هماهنگی ساختمان ها می توان گ فت به درستی عمل شده است.اجرای نما رومی در مشهد اغلب با متریال سنگ مرمر و یا گرانیت انجام شده است که جلوه خاصی به محلات بخشیده و چشم هر عابر پیاده و سواره ای را به خود خیره می کند.

اجرای نما در مشهد

اجرای نما در مشهد

اجرای نما آجری در مشهد

به جرات می توانیم بگوییم که از نماهای پرطرفدار در مناطق سنتی و قدیمی مشهد اجرای نما آجری یا آجر نما می باشد که با گشت و گذار در این مناطق به صحت حرف ما می رسید.بازار امام رضا (ع) که به بازار رضا معروف می باشد نیز ار همین سبک اجرای نما استفاده شده است و بازار های پشت این بار سر پوشیده نیز از همین اجرای نما پیروی کرده و با سنگ فرش شدن خیابانها حس نوستالژی را به هر عابر پیاده القا می کند.همچنین آپارمان ها و هتل هایی نیز در این مناطق وجود دارد که پیمانکاران نما در مشهد با نهایت سلیقه به کار اجرای نما آجری پرداخته و با هماهنگی ساختمان ها در این سطح شهر بافت مجزا و زیبایی را نیز ایجاد کرده است.

اجرای نما مدرن در مشهد

امروز ، ما تماشاگر بسیاری از ساختمان ها با اجرای نمای مدرنمی باشیم که پیمانکاران مشهدی به خوبی از پس اجرای نمای مدرن برای ساختمان های مشهد برآمده اند و این نشان گر وجود معماران و طراحان و پیمانکاران نمای مدرن خبره و حرفه ای در این شهر می باشد.

معماری مدرن به استفاده از تکنیک های ساخت و ساز جدید ازمصالح به کار رفته مانند بتن، فولاد و شیشه و سنگ به کار میروندو دربسیاری از این بناها این مصالح به صورت ترکیبی هم دیده می شود، ترکیب آجربا دیگر متزبال به کاررفته در این سبک از معماری در نما به چشم می آید که نمای ساختمان را از حالت یکنواخت و تکراری بیرون می آورد، ساختمان هایی با خطوط عمودی که به چشم می آیند و پنجره هایی بلند شیشه ای نشان از این دارد که این نما از زیبایی های سبک مدرن در نمای ساختمان است.

از دیگر ویژگی هایی که در معماری مدرن برای نماها استفاده می شود می توان به گیاهان اشاره کرد، استفاده از گیاهان خود نمایی جلوه گرانه تر به ساختمان می افزاید. اگربخواهیم از نمای ساختمان های مدرن در ایران بگوییم از آجرچینی های مدرن و امروزی می توان نام ببریم که در ساختمان ها استفاده می شود. بهتر است که از نورپردازی در نمای ساختمان ها هم دور نمانیم، در ساختمان های مدرن و هم در ساختمان های کلاسیک از نورپردازی استفاده می شود و محدودیت خاصی ندارند.پس با نورپردازیی زیبا جذابیت نمای ساختمان خود را به حداکثر برسانید.

هزینه اجرای نما در مشهد

فاکتورهایی که در هزینه اجرای نما در مشهد موثر می باشد شامل مواردی مانند متراژ نمایی که باید طرح نما روی آن پیاده شود ،انتخاب متریال و مصالح مورد نیاز،دستمزد طراح نما،دستمزد کارگران و معمارن اجرای نما،دستکزد پیمانکار نما و موادی می باشد که در اجرای نما به آن نیاز می باشد و در بعضی از اجراهای نما که ساخت مجسمه و استفاده از نورپردازی در آن نیز لحاظ شده است این مبالغ هم بر آن افزوده می شود.دقت داشته باشیداگر طراح خوبی داشته باشید و بهترین و گران ترین مصالح را انتخاب کنید اکا پیمانکار نما و معمار خوبی نداشته باشید انتهای کار اجرای نمای شما رضایت بخش نخواهد بود پس برای اجرای نما در مشهد در انتخای پیمانکار نما و مجری نما خوددقت کافی را داشته باشید.

اجرای نما در مشهد

اجرای نما در مشهد

اهمیت اجرای نما در مشهد

یکی دیگر از مسائل موجود در شهری همچون مشهد، وجود آلودگی صوتی است. البته در این موضوع نماهای ساختمان کم‌ترین دخالت را در کم یا زیاد شدن آن (آلودگی صوتی) دارند، اما باید توجه داشت که شهر مشهد با چنین مسئله‌ای دست به گریبان است و برای فراهم آوردن آرامش برای ساکنین ساختمان، بایستی در نمای آن تدابیری اندیشیده تا این مسئله باعث تداخل در آرامش شان نشود.موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی تنها مختص استفاده از نور خورشید نیست و مسائل دیگری را نیز شامل می‌شود. به طور مثال عایق بودن پنجره‌های مورد استفاده در نما نیز نقش بسیار مهمی در هدر نرفتن انرژی ایفا می‌کند. روشن و بدیهی است که در کنار بهینه‌سازی مصرف انرژی، به کار گرفتن چنین تدابیری به شکلی چشمگیر هزینه‌های جاری ساختمان را نیز کاهش می‌دهد و در صرفه‌جویی در منابع مالی نیز موثر است.

دیدگاه ها بسته شده است